Wednesday, March 30, 2016

Leagoo Alfa 4

Semenjak Heka dah ambik Samsung Grand lama aku.. tak sampai hati la nak ambik balik walhal it is a really good phone. Tapi I do need a basic phone. Nak wassap.. nak jenguk fb skali skala for my eBizz..

Aku x nak dia besar sgt and I wont download games etcn dia mestilah murah cz I don want hubby marah membazir beli phone lagi ngeh ngeh..

Kebetulan TTC ada ICT expo.. jenguk2 ada nama jenama Leagoo.. jual kat booth Huawei.. jeling2 ada yg saiz aku nak and at attractive price RM199 ONLY! Leagoo Alfa 4. Peghhh 2 years ago tak dapat la... aku rasa Nokia simple aku pun dah RM180.

Kalau nak kata gila best feature dia tu mmg taklaa... tapi for msg nampak laju... boleh surfing... font dia nampak kelabu sket tak sesharp my Samsung J7.m yg juga ekonomikal tu.. tapi ok la.. plus aku beli skrin protektor dia n memori ekstra rm220. But.. yg pentingnya when the price is RM190.. hubby wont marah2 ler eheks :)

Ooo satu lg aku tgh mudah tgk byk lagi leagoo yg better spec jz beberapa puluh ringgit je additional.. but sib baik tgk ubutu ke amende dah dia punya markah alfa 4 ni tinggi jugak hehe... ;)

No comments:

Post a Comment