Wednesday, December 26, 2012

Testimoni Aku Dgn Herba HBA Buasir

Malam ni takleh tido, so alang2 nak share pengalaman aku dgn herba buasir HPA.

Aku kena buasir dah lama.. Sejak guna jamu Merit dari Indon tu. Tapi tak kronik la.  Baru2 nih aku melahirkan baby ke 3 aku, baby girl yg amat diidamkan2 after 2 boys. Musim cuti sekolah, so hubby ajak ler jenjalan KL esp IKEA and i-City lepas tempoh pantang tu. Aku plak abih pantang, jadi pantang tengok.. Terliur mee mamak kaw.. Ya la kat Trg mana ada mamak pure kat Trg except kat Mydin tu. KL berlambak2. Anyway.. Mlm tu perut memulas-mulas. P toilet. Alamak! Baby menangis la pulak. Cz aku takde masaalah sembelit time pantang nih, aku teran la cz nak cepat dapatkan baby. Perghh legaaa.. Esok paginya memula ok lagi.. Pastu rasa sakit sangat kat montot. Macam sakit keluar. Tak sedap duduk aku, dah le pi mai KT - KL - KT in two days jek, tido semalaman. Its a big no no for buasir kalu duduk lama2 jugak. Sampai kat Petronas Karak buang air, raba2.. Alamakk besarnya rasa.. Dah aku pikir macam2.. Terus aku google masa kat LPT tu cari penawar buasir terbaik. Aku mmg dah jeling2 stokis HPA nih yg dok dekat jek dgn umah aku. Teringin jadi ahli koop dia cz diveden kaw2 khabarnya.. Tapi aku malu sket, deme Islamic, aku free hair ahaks :P Anyway.. P jek.. Dia suggest aku 4 benda nih.. Minyak but-but untuk sapu kat lubang montot tu. Lagi goncang lagi sebati khasiatnya. If possible, sapu2.. Try tekan ke dalam sket buasir tu. Yg lagi 3.. Ficus.. Ni mmg herba wajib untuk merawat buasir. Yg 2 lagi pembantu mencepatkan proces rawatan.. Pelawas.. Well, makan memang lawasla.. Org kena buasir nih mmg takut p buang air besar but dgn pelawas nih, mmg tak takutla. Pastu Tuju Angin.. Perghh.. Yg ni mmg membuatkan aku betui2 percaya.. Asyik kentutttttt jek.. But legala, abih semua angin keluar.. Nanti ada masa, aku nak buat entry khusus pasal each herba ni. Mmg tk nafi la, aku sebab dah try sendiri, memang percaya keberkesanan produk HPA nih.. Herba asli, milik 100% bumi plak tuu..

P/s.. Lepas nih nak try a few of their other produks. Macam menarik jekkk...

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone








No comments:

Post a Comment