Thursday, December 20, 2012

Still below 80 :)

Well, I take achievement as it came. Kali ni definitely the slow way. No extreme diet etc, unless if aku nak abihkan some of the supplements I bought.

My motto this time round, if aku beli, aku kena abiskan b4 aku beli yg lain. So, my l-carnitine still ada, some ayurslim himalaya pun ada lagi.. As well as beli mahal2 amenda dah yg from my kazen tu..

A few people yg jumpa mention aku nampak slim. But last time diorg nampak aku ngandung so it shouldn't count. Alhamdulillah dalam 79.. 10 kg less dari aku last pregnant 88.5kg.. As well as 3 kg down dari aku x ngandung.

9 kg from my 2013 target aka 70kg which will be less than 72kg time aku lepas bersalinkan Kimi. Hope I can get it.

My game plan.. Malam x makan, else jz roti sekping 2.. Pagi2 milo lite n biskut or roti. Tgh.. I should eat some nasi.. Ingat nak beli breakfast food eg nasi dagang, nasi minyak ke.. With these, my daily food bought would be less than RM5.. Jimat duit n kalori.

Still, isnin and khamis pose, insyaallah.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment