Saturday, January 24, 2015

Beli RCC Liquid Stevia ;)

Hehehe.. dah dapat wristlet Elle pagi tadi.. tengahari tadi dapat ploks delivery RCC Liquid Stevia ;)

Sebenarnya aku nak beli liquid stevia ni dah lama.. ala ala buat Atkins kan.. memang gula diharamkan ler.. so penggantinya liquid stevia la... slalu boh garam sahaja (yang halal Atkins).. takde gula tak best la jugak.. so tu la aku google2 la liquid stevia nih..



Dalam Kelab Diet Atkins (KDA Malaysia) nih memang glamer la RCC Liquid Stevia nih.. so aku google google le benda nih...

Memula nak beli satu jek.. tengok memang la harga promosi RM50 + 6 (Poslaju) jadiler RM56.00 sebotol. Ok jek sebenarnya cz dalam Atkins pun bukan guna gula banyak pun.. dah le sebotol boleh dapat 300 titik (1 titik = 1 sudu the gitu).. hurmm.. not bad la jugak kan.. slalu buat sambal pun aku tengok resepi Atkins pun advise stakat setitik jek RCC stevia gitu.. 300 titik jadile paling max 300 hari (kalu pakai sekali sehari) perghh berbaloi-baloi jugakk...

Tapi tu ler.. aku nih jenis bargain girl jugak.. dari bayar RM50 sebotol.. alang2 nak serius Atkins.. baik aku jadi ahli terus... RM120 jek plus RM10 postage... 3 botol tu actually.. aku satu.. hubby aku satu and nak bagi my mak satu.. bukan apa hubby ada sejarah ayah mentua meninggal sebab diabetes sebenarnya and hubby aku nih jenis suka minum air teh banyak kali sehari.. pagi.. petang.. malam.. pehhh... macam aku nih tak kisah takde air manis sebenarnya.. hubby nih cam wajib jek.. bagus jugak kurangkan pengambilan gula dengan menggantikan ngan stevia. My mak pulak memang suspected diabetes dari few years tapi paras gula main ciku cak gitu.. dia pun orang Kelate gitu.. so.. gula ni wajib... pasni lepas jadi ahli, boleh dapat harga ahli jek beli RCC Liquid Stevia RM 49.90 (2 botol you!)..

Soooo... dengan ini, aku pun google google lagi... dari baca2 nih aku pun dengan suka hatinya join my new network nih.... yang bestnya... pembelian terus diuruskan oleh my upline nih.. rasa aku order Rabu lepas kut sebelum outstation, my direct upline nih sibuk contact cz aku busy susah sket nak jawab hehe....


Reward RCC Global.. kalu malas cam saya.. jz promote link jekkk..

Besides, aku pun tak berapa suka nak hard sell, jual lebih lebih orang kata.. but okla my group nih tak mendesak... just add on dalam Wassap RCC Group.. at least boleh skodeng info-info terkini dan kisah-kisah kejayaan.. ok la.. and keje tak susah pun.. kalu macam saya promote link jek pun dah ok, esp if nak guna sendiri pun.. kalu ada komisyen masuk nak buat beli lagi RCC Stevis sendiri pun best (tapi jenguk tadi pelan pemasaran dia walla not bad gak wowooo!)

But tu la.. betui pun.. zaman web berlambak ni, saying tak utilise sket di blog ke FB ke antara peluang-peluang perniagaan yang tersedia, walopun kita-kita nih tak reti sangat nak menjual haha...

Pasni aku nak review plak RCC Liquid Stevia nih, aku nih kat pejabat dah tak minum air manis, nak try tadi titik la kat jari secalit (tak setitik pun hahahaha)... manissss... memang manis.. skali imbas rasa macam air gula biasa.. I likeeeeeee ;)

Anyway.. sooo.. aku pun jadi ahli ni alang2 nak pakai sendiri kannnn.... sooo...
If minat nak beli sebotol RCC Liquid Stevia nih, RM56 sahaja (termasuk PosLaju).. click sini!
If berminat nak jadi ahli kan.. jom daftar di Group RCC Sifu Asmaweee (jom geng sama-sama) .. click sini!

p/s.. yang best dalam grup ni kan.. tak promote apa-apa, saya bukak tadi dah ade satu downline dah.. kebaboom you.. jom kebaboom sama-sama ;)



1 comment:

  1. Thanks For review..saya sekeluarga ambil yg haq sahaja.lain2 tiada.Dulu kini dan selamanya.

    ReplyDelete