Sunday, January 11, 2015

Beli Trio Cupcake

Hehe.. sempena azam baru nak turun 7-8 kg nih aka 82.9 - 75 = 7.9kg jek.. aku tadi decided beli Lazada Cupcake Maker la.. RM59 plus RM15 pos.. jadi la RM74.. bayar tru PayPal guna duit online shop aku tuh hehe...

 
Sebab beli.. cz nak menyenangkan aku buat resepi Atkins aku.. perhaps cara berlauk Atkins.. telo and cheese ngan ayam ke.. nak pelbagaikan menu lagi pun.. perhaps buat nasi goring Atkins sket.. as well cara berlauk sket.. boleh makan pagi and petang.. malam.. aku kena try grill ikan as well as buat sop apa2 ke kan.. time to asah my cooking skills as well lah.. perhaps buat sop bebola ikan ke etc etc...

Hurmm.. kalu tgk delivery just in 5 days.. kena try la.. perhaps guna chicken breast as well... telor ayam... daun sup or perhaps capsicum.. also buat sepenumbuk nasi goring Atkins.. nasi goring kampong I really loike..

Senang sket actually... masak cupcake guna Trio Cupcake Maker.. and nasi goring Atkins ngan pemanggang ajaib Are Ikan tu.. jimat masa esp dapur gas aku ada satu penunu pun...

Weekends with hubby and kiddy definitely I can't diet la... tu la takpa.. I will try aim that 8kg loss.. 75kg pun seems like heaven. Nantila I will update once I get that Trio CakeMaker tu.. tgk menjadi tak barang dia tu..


No comments:

Post a Comment