Saturday, January 24, 2015

Redeem Maybank Treatspoint Lagikkk - Elle Wristlets

Hehe.. suka betui aku berbelanja and redeem nowadays.. paling banyak ngan Maybank la cz cepat betui points terkumpul.. aku punya Maybank PETRONAS.. so agak isi PETRONAS jek cepat jek mata naik.. aku rasa ni kali ke 3 aku redeem dgn points dalam 33,000 gitu... dulu dalam setahun lebih lepas beli leather handbag.. pastu aku redeem lagi ade Powerbank but yg tu points murah kut.. yg my CITIBANK aritu.. aku redeem Samsung punya yang letak kat telinga tu.. ala lupa nama.. but tak pakai2 pun...

Yang ni sebenarnya aku ingat kecik jek size dia cz dia kata wristlets kan.. ingat nak ganti beg aku yg dah koyak2 tu.. nak beli online pun rasa membazir pulak esp hubby tgh genting berniaga nih.. aku pun dalam negative tiap2 bulan kena cover sewa nih huhuhu..

Anyway.. baru jek sampai tadi.. niceeeeeee!!! I loikeeeee!!!!

Jz saiz dia besarlah.. boleh masuk Samsung Grand aku tu... tab I don't think so la nanti balik aku cuba acu try jugak tapi... tengok dalam web macam kecik...



Kan.. cam kecik jek kan dalam website dia..  but in a way aku like jugak.. senang jugak beg ni nanti if p holiday.. aku buat dia gabung terus wristlets and crossbody.. dia ada 2 compartment macam beg jugak la.. satu bhg boleh boh handphone 2 bijik aku tu.. and satu lagi boleh buat macam purse jek.. wallaweii... jz dia takkan seversatile beg aku yg boleh sumbat lampin la susu la etc etc hehehe ;P

No comments:

Post a Comment