Saturday, January 12, 2013

Perabis Ayurslim

Aku kira2 tadi, balance Ayurslim aku tinggal 16 aka 8 hari bila makan twice perday.. Aku pikir takmo campur makan la so this week aku akan jz makan ayurslim jek..

Apa yg aku perasan makan Ayurslim tu.. Senang membuangla.. Lembut jek poop so menyenangkan.. Sebotol ada 60 kapsul.. 4 per day jadi 15 hari per bottle la.. 2 botol kalu promo kat Giant dalam rm60 gitu..

Berbaloi Phytonatal lagi rasanya.. Kalu 90 kapsul dalam rm100 some ebizz offer.. Yg ni cz aku dah makan n tau keberkesannya, aku just akan makan once per day after bf jek.. So, tahan sebulan stengah..

Ayurslim jz claim for slimming, phytonatal untuk kesihatan keseluruhan...

Hurmm.. Nampak sgt aku bias ke Phytonatal kan hehe..

Namun, kita tgk gakla weekend ni aku turun or not cz it will be 100% Ayurslim.. Same diet as before, beli mkn breakfast for lunch.. Mlm makan roti except Ahad / Rabu cz ada pasar malam.. Isnin / Khamis if dah abih period nak posa sunat.. Also, start minum 1.5l air, insyaallahhhh...



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment