Friday, January 4, 2013

77.9 kg

Pergh.. Dah nearing 77 kg.. Perghhh.. X sangka cz makan macam biasa plus ada majlis, biasa la makan sedap so makan banyak dari biasa..

Tapi aku maintain makan roti kosong jek pagi2 masa drv to work stengah jam tu.. Pastu dlm pkl 9, minum horlick lite.. No more milo dah rasanya.. Manis sgt..

Pastu aku balun Safwa Health punya L-Carnitine.. Cz aku nak cepat abihkan cz nak makan Phytonatal balikkan, aku makan 4 bijik perday.. 2 pagi 2 ptg.. Agak menyumbang kut penurunan cz masa aku google2.. Dia ni rupanya convert fat into energy.. Tapiiiiii.. Agak dose tu too big for me kut cz pagi tadi aku bangun cam kena gastrik sket, sakit perut..

Aku dah lama x gastrik nih, dari zaman akhir belasan but aku baca somewhere, one dah gastrik, potential gastrik datang balik mmg ada..

Hurmm.. So, aku akan balik abihkan l-carnitine tu 2 bijik sekali shj.. Perhaps waktu lunch.. Malam.. Jz makan roti lagi kut cicah apa2 yg patut :)

Hehe.. Must remind myself.. Below 70kg mark by end 2013 babeh :)




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment