Thursday, January 17, 2013

Naiklah! 77.7 kg n Buasir Berdarah..

Tu la aku dah kata makan sedap punya pasal.. Khamis yg patut puasa pun melantak amekaw! Huhu.. Kena restart balikla to ori plan.

Pkl 4 pagi nih.. Aku risau plak.. Baru p toilet, buang air besar discover berdarah.. Merah la jugak jadinya..

Adoiii.. Ada benda yg tak sesuai dgn aku tu sampai najis jadi keras balik. Aku rasa maybe L Carnitine tu la.. Ya la ari tu rasa nak gastrik.. Yg ni, gini pulak.. Perhaps kandungan dia buat najis keras sket, tambahan skrg aku x minum 1.5 l air seperti disarankan.. Alamak.. 1 MORE THING TO DO nih..

Also, sabtu ni aku nak pergi HPA ambik stok baru.. Aku nak tanya how long I need to take it this time. Actually HPA berkesan dan murah. I should start consuming it regularly. Also nak beli ubat rambut diorg for hubby.

Kena KIV Phytonatal lagila.. Tapi on the other hand, herba pelawas dia jugak berfungsi untuk turunkan berat badan.

Aku nak beli 2 set terus. Satu for me to consume, 1 lagi standby takut org nak... Sebab ari tu org tanya, aku plak hesitant cz aku mmg x simpan stok. Tapi aku paham la cz dulu pun aku gak dok tercari2 produk HPA nih.. Huhuhuhu...


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment