Sunday, January 6, 2013

Fair n Lovely.. Cream Herba

Semenjak Hannah mintak susu awal pagi nih, sah pastu mesti takleh tido..

Google2 pasal ribut Sonamu tadi, terbaca plak blog a lady in Kemaman, http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/2012/02/testimoni-safi-rania-gold-jelita-tanpa.html .. Cam menarik jek citer dia pasal Safi Rania Gold..

Tapi tu la, azam aku skrg, seblm beli anything.. Aku kena abihkan apa yg aku dah beli.. Haha.. Yg ni aku beli before ngandung Hannah lagi.. A year plus dok?!

Ahaks.. Hehe kena cuba pakaila.. Dahle aku jenis x pakai cream.. Agak mlm2 gini takleh tido kena wat spa sendiri kat umah.. Poyos tak, ahaks..

Nantila.. If aku berjaya abihkan.. Aku wat entry lagi.. Masaalah aku, cz dh nak 38kan this Jun ialah jeragat.. My mom mmg ada, so kalu ikut genetik, sah2 aku pun akan ada.. Time to step up my beauty regime babeh.. Ingat nak cuba serum SKII tu.. Tapi tula, kewangan tight sket, besides aku nk try bila umo 40 nanti niat dari dulu.. Kita cuba yg murah2 jek ler dulu.. :P


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment