Wednesday, March 23, 2016

Beli Konjac Thingy

Dah berat bertambah melampau... ntahle.. aku jek tak istiqomah. Baju makin ketat nih huhuuhuhu.... anyway.. barang Konjac semua dah sampai.


Konjac food. Masa aku betui2 lapar boleh makan nih.. Pastu kicap mudim, expiry 2018 lambat lagi... seaweed.. keropok salmon... serbuk roti.. tgk macam dari kelapa jek tepung dia... sambal ikan bilis kering (aku should masak sendiri patutnya hehe). and dark chocolate. Altogether plus postage dalam RM137 la.



Dari aritu aku rasa cam menarik jek keropok salmon so yang tu aku bukak dulu. Produk Thai rupanya, diorang nih idea macam2.. bukak pakej banyak angina dari isi kuikuikui.. ada halal thai.. overall ok laaaa.. not bad .. menarik jugak diorang simpan kulit salmon tu pastu proses. Then aku try dark choc. Aku ni mmg kalah dengan choc sket. Dark coco and bits of almond. Tapi dia patut kacau lebih rapi la cz sebahagian jek ada rasa manis2 and then ada satu bahagian tu cam takde rasa jek. I should try to do my own choc.

Dapat lama dah but aku baru bukak semalam. This weekend balik ngan family. Next week la kut restart Atkins insyaallah.

No comments:

Post a Comment