Wednesday, March 30, 2016

Beli GC Tea

Hurmm.. sebenarnya aku order dah lama.. melalui kawan2 jugak.. transfer hari Jumaat lepas sebelum gaji aritu cz semangat nak try kan.. 18/3/2016.. kawan kata nak ambik kat stokis and poskan Selasa.. hati dah berbunga2.. hancus harapan cz tak dapat2.. semlm pokpek kat kawan kata tak dapat lagi.. bila kawan tu pokpek lagi dengan stokis dia, baru dapat poslaju number... so semlm dapat poslaju number... tadi lepas lunch dah sampai. So 30 - 18 = 12 hari woo.. nearly 2 weeks.


Dah le semangat aku menunngu nak try.. aduyaii.. aku pun skali skala buat jugak online sales... saja syiok2 esp dengan keja hakiki aku ni memang keja membantu usahawan.. so pengalaman aku buat sales.. ngan online.. ngan poslaju.. etc etc.. mmgla aku share dengan usahawan esp yg makcik pakcik yang kurang mengikuti arus donia tu...

Sebenarnya slalunya PosLaju ni mmg efficient esp siapa2 yang duduk dekat Bandar-Bandar yang easily accessible. Kalau hantar semlm.. paling cepat arini boleh dapat.. paling lambat pun 3 hari. Aku pun stakat membeli online ni.. for me kalau dalam seminggu tu barang sampai mmg ok sangat2la...

Malam ni if sempat nak cuba GC Tea.. sebelum or selepas Zumba tarak sure lagi haha.. ooo aku pun baru arini try keoteow Konjac tu.. jap lagi aku review ek.. :)

No comments:

Post a Comment