Saturday, April 12, 2014

Pemanggang Ajaib dah Sampai

Huhu makin galak aku beli online skrg ni.. syiok jugak actually.. silap2 boleh buat kedai online lagik hehe aka HLM akan jadi diet punya page.

Nway.. ade pemanggang ni boleh belaja2 memanggang2... dunno la mlm ni aku rajin ke idak p pasar mlm ke semua belasah Giant jek jz to save time. Kena ensure aku beli semua barang so that aku x pergi la Giant anytime soon. Ok kut. 

Anyway.. as suspected weekends kantoi tho aku rasa better jugak makan dari melantal lagi over kan....

Mlm ni nk tgk sket lagi ade video pemanggang ajaib tu. Perhaps I can use sambil2 grill ayam ke hehe...

Huhu ngantuk la kes semlm 12 lebih baru blh tido n bgn plak pkl 5 pagi tadi. Bet I will lena dhn jayanya pkl 1 nanti... zzzzzz


Sent from Samsung Mobile

No comments:

Post a Comment