Wednesday, April 16, 2014

Beratkins.. 81.8 kg


Hamboi.. melampau weh.. Semlm timbang 82.8 kg.. bangun 81.8 kg..takde apa berlaku except aku bangun buang air kecik la.. but tu pun x sekerap masa awal2 dulu.

Yg lain mulut n bibir kering and memang tu tanda2 ketosis.. perut muncit aku pun dah start rasa lembik.. alhamdulillah.

Aku rasa ramai org berjaya dalam KDA tu sebab minum air banyak aka 1 liter tiap 25kg.. aku pun dlm 3.5l. Baca somewhere diet minum air banyak.. minum air n kurus. Plus Atkins.. tu yang result wuyoooo... aku saran sangat sapa yg nak try diet ni masuk fb Kela b Diet Atkins Msia.. ada tips.. recipe.. gurau senda serta updates rakan rakan kelab yg berjaya kurus as motivasi.

Huhu rugi plak cz aku banyak cheat gak ni. Balik kampung cheat.. p meeting hotel cheat.  Next week plak 3 hari meeting hotel. Lagilaa.. tapi apapa pun aku akan try minum 3 liter air every day n minum clenx time2 aku stationary.  Wish me luck babeh. Jom kurus Malaysia.

Sent from Samsung Mobile

No comments:

Post a Comment