Tuesday, December 7, 2010

Hmmmm Esok Puasa Balik..

See.. memang bagusla keep blog pasal weight loss ni cz I am busy with work ngan famili.. sometimes nak diet pun need to remind myself once in a while. Ni pun kalu tgk last time I wrote was 3 weeks ago. Haiyaaaa...

Anyway.. I need to restart again.. esok puasa ganti again kut.. think dah hari ke 4... next week nak start makan Biodex.. my Herbalife aku nak jual.. tak kena dengan tekak. Need to sell la dari dia expired. Maybe jual murah2. RM200 plus postage. Hmm.. malam ni nk timbang guna my digital scale. Hope maintain. Asal tak bertambah it's good news as I know I eat too much.

Dengar my kawan yg dok overseas kat Brazil dah loose 20 kg guna non karbo diet. Haishh if I did that la.. wowwwwwwwwwwww.. that's two of my frens yg dah berkaja kurangkan berat badan.. I should too.. at least ideally dalam 75 cz think in Feb, I will try to conceive my 3rd child.. a girl hopefully this time.. Insyaallah..

No comments:

Post a Comment