Wednesday, December 22, 2010

Rxlite Dr. Noordin Darus la plak...

Hmmm.. sebenarnya aku nak Biodex.. rupa2nya yg Biodex untuk slim dah takde... diorang just concentrate untuk pregnancy.. hampeh.. aku mmg got very good result la dengan Biodex ni.. dulu dalam 6 kg turun... lepas tu nak preggies punya pasal.. aku x makan til now...

Herbalife for me ok.. tapi aku tak tahan dia suruh minum banyak tu as well as berketul2 time membancuh.. and also tak boleh guna air panas.. aku suka my cocoa drinks hot ma..

So dah Ekin2U suggest Rxlite.. aku try la esp dulu ada hadiri dia punya Wellness Seminar bawah jabatann.. ya la an ex doctor - cancer survivor plak tu... he must be doing something right...

Anyway.. aku beli.. RM248.. 2 kotak RxLite.. pembancuh dia untuk masa sejuk... pamplet.. ok arr.. ni dah jadi ahli ni.. 2nd subsequent purchase RM198 la.. Satu kotak dalam 30.. digalakkan replace meal dengan RxLite.. aku mmg skrg pun dah asyik minum milo so it's a good thing.. dah le hujan2 ni malas aku nak turun beli makanan.. replacement meal.. nak better result replace the meal la.. aku rasa aku nak makan roti jek lunch after this or else maggi in a cup. Malam jek better food esp Ahad dan Rabu covered by pasar malam.. Jumaat ngan Sabtu makan macam biasa.. hurmmm.. aku pun prob dengan thyroid ni but I think I better controll.. aku takut with my obesity datang darah tinggii.. nauzubillah.. help me god.

No comments:

Post a Comment