Sunday, December 19, 2010

Herbalife Murah Murah Murahh Gilossss

Saya nak letgo saya punya Herbalife set la... beli kalu kat luar dalam RM360 kut.. yg paling murah saya tengok orang jual kat kedai online pun dalam RM280....

Saya nak let go saya punya set semurah RM250 sahaja dengan postage ditanggung tak kira le ke Semenanjung Malaysia or Sabah Serawak... kandungannya sekotak Beginners Set la.. as per picture dgn dia punya scoop tu.. saya akan bagi jugak tips pemakanan..



Herbalife ni saya rasa berkesan.. esp kalu orang yg jaga makan minum betui2.. tapi dia mmg makanan gantian.. liquid diet la...

Saya minum ade jugak few kilos lost tapi saya jenis org kurang suka minum air..
Hubby amalkan time posa.. and dia juga jenis suka minum air.. quite memberangsangkan la cz I think he lost nearly 5 kgs.. dari 75 ke 70.. at least spare rim menurun gilos...

So... saya rasa untuk orang yg nak try dulu bolehla beli tru saya yek... ade perasa vanilla.. strawberi.. mocha dan coklat...

So ade a few lagi la remaining saya nak letgo.. beli hari tu banyak sangat dapat harga dealer.. so kali ni saya nak tolak Herbalife Murah Giler jugak la.. sapa berminat sila lah yek sms jek cz kengkadang sy tinggal HP dalam beg.. 012 - 2760658

No comments:

Post a Comment