Monday, November 29, 2010

Ronasutra....

Hmmm alang-alang bedak compakku abis.. aku try la Ronasutra pulak esp. iklan dia cam menarik jekkk.. ingat nak try SKII.. tapi rasa mahalla sangat.. yg tu kalu tak menjadik rasa by 40 aku try la kut SKII tuu...

So semalam alang2 kena bayar bil letrik abah yg nak kena potong tu aku p la melepak gak kat Giant KT.. ade la plak kedai jamu few kat situ nampak yg ade Ronasutra tu terus aku tanya.. hmm rega RM48.. mintak diskaun dapat la RM45... but rupa2nya Ronasutra ni tak bagi la plak span nak sapu bedak tu.. angkat la span sebijik RM3.. so pi mai pi mai tang tu jugak jadi la RM48 balik.. as consolation.. dapat kalendar 2011 sebijikk....

More info.. www.ronasutra.com

So today pakai.. rasanya ok kut.. mmg cam loose powder la.. aku calit few times rasa teballa plak... rupanya calit sekali jek bila baca dalam website.. betui la jugak...

Kena air pun cam tak lekat (kumur kejap tadi).. ala2 foundation la pulak.. rasa ok kut.. we shall see.. aku nak try pakai perabis.. katanya melembabkan muka.. mengurangkan minyak dan mengurangkan kedut.. kalu betui la.. alhamdulillah...

Ape lagi.. lama tak ambik gambar berat timbang.. next week la kut.. kurang berdiet sket tapi aku rasa I am better than before.. so next week punya agenda:

1) Start makan biodex... nak kurangkan my berat balik.. dulu guna dari 82 jadi 74.. ok la...
2) Jual Herbalife tuu... nak jual murah2 jek dalam EBay.. RM200.. post semenanjung RM15.. Sabah/Serawak RM25.. actually below my cost tapi takpe le..
3) Maybe start makan asid folic.. trying for a girl again Feb nanti.. insyaallahh..

p/s kalu ade pembaca blog nak beli Herbalife tu sms la saya yek 013-9511981, sms jek sebab kengkadang call sy mmg tak tertengok letak hp dalam beg usually :)

No comments:

Post a Comment