Saturday, November 13, 2010

81.2 kg at 14 Nov 2010

Just for my rekod.. pasni I need to do weekly.. bagus digital scale ni bcz u cannot tipu yrself.. I hope menurun jangan menaik...

I need to pantau my food intake.. breakfast kena tiptop esp skrg tgh period so can't paksa tak makan.. so hari ni bf dah milo.. need to makan oat semata2 pulak for breakfast..



Also need to sell my Herbalife so that I can buy my Biodex.. Bukan apa Biodex boleh minum panas2.. aku selera sket bila boleh minum air panas tu.. as breakfast is the most important meal.. need to makan la kan.. at least tu as basis makan.. maybe after my konvo I'll restart my Biodex diet.. and posa..

seems like my Bejeweled Blitz menjadik.. malam mmg akan makan teman Haikal.. hmm so this is my benchmark.. 81.2 kg u'alls... please la make it stable if tak turun.. aminnn...

Another 11.2 kg to go for my first plateau @ 70 kg at least... my ideal.. maybe after that??

No comments:

Post a Comment