Monday, December 23, 2013

Let's Start Moving

Hannah dah selamat kat kampung and I am alone. So bored n decided tahun 2014 would be tahun gaya sihat for me.

Anyway outstation KB lepas I decided to start movin. I love to walk actually. Masa dok Tassie jln p kuliah... pastu ade time aku 62kg kut.. aku start aim jln2 time Subuh masa summer kan pagi cerah. . So aku keluar jln2 and loose dlm 6 kg.. 56 thats my lowest time dewasa.

Anyway.. so jln kat walkway Grand Riverview hotel aku menginap. Okla ramai org jalan n walk situ gak. X la jauh sgt walkway tu.. dlm 500m kut tapi area Pelangi Mall sebelah kanan dr hotel tu alive dgn aktiviti senam pagi2.. satu buat line dancing. . Satu buat aerobik... time aku lalu dok sebuk aerobik lagu hindustsn and the leader smile to me very wide cam soh join jek hehe..

Anyway.. ingat nak do it as my habit la.. petang2 g jogging kat padang sebelah Mydin.. I aim to naik bukit depan tu 1 day insyaalah.. 

No comments:

Post a Comment