Wednesday, September 14, 2011

Nasib Baik Lubang Tindik Telinga Tak Terkambus Balik hehe :)

Lama dah aku tak pakai subang.. Susah sket nak tido pakai subang.. Aku pun dah lupa dah last time pakai subang bila... So tadi along with beli barang sundries, beli 1 pair subang disposable.. RM1.90 jek..

Masa try first lubang kanan.. Alamak tak masuk la.. Cuak dah aku.. Aku rasa last time aku pakai subang might be before my second boy Haikal was born.. Haiyaa kira2 tu ada la dalam 2 years plus la huuhuhuhu.. Silap2 mau dekat 3 years ayoyoyoyoyyyooo..

Cuak gile.. So aku try blah kiri dulu.. Alhamdulillah rasa rusty2 aku godek kejap terus tembus.. Keluar la daki kira banyak jugak agak terkumpul dalam lubang terkambus tu..

Then back to kanan.. Lama gak aku paksa2.. Masuk lubang macam tersekat.. Panik betul aku.. Push jugak la.. Godek ke kiri ke kanan.. Alhamdulillah.. Lama la sket.. Tembus gak.. Huiiiii...

Skrg ni tgh pakai la ni.. Pedih rasa telinga at the moment nih.. Well.. Small price to pay la aku rasa dari kena tindik semula.. Mcm my sister tu.. Abis kambus balik.. Nak tindik balik aku pun rasa horror.. Heheh..




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment