Tuesday, September 13, 2011

Laundry Baju Keje nk p Trafalgar

Yep.. Confirm already aku kena p Trafalgar.. Just nak double reconfirm a few things such as my travel to KL cost.. Pastu everything settle la.. Just maybe esok aku kena study pasal Kelate la plak cz biggest bos plak nak dtg.. Hurmmm...

So.. Sebab last time aku p Brisbane kan.. Dalam 3 years ago.. So mmg banyak baju2 kena laundry la.. Yg aku discover.. Siut banyak giler baju aku.. Takyah beli dah pasni.. Pakai yang mana ada.. Mana la tau pasni if tersasar ke akademik.. Nak present paper pun no hal.. Dah ade coat dan baju official...

Yg lagi tak sedap.. Ade a few baju yg dulu loose giler and besar.. Skrg ngam2 jek ngan aku.. As well as yg dulu ngam2.. Dah kecik huhuhuhu :(

Come to think of it lojikla.. Dulu aku rasa aku dalam 76.. Skrg 82????

Haiii.. X leh jadi nih kena amik penimbang cz aku mmg cepat lupa.. Dah la ni musim rumah terbuka opis Raya.. Makan sedap mulut jek..

Esok nak timbang.. See how much damage is done.. Agak seminggu x makan turun drastik tak?? Hahahaha :P

Anyway.. To Trafalgar.. Aku will bawak a few maggi mini la.. Tgk event mcm banyak makan jek but kita ignore la yek.. Claim jek.. Dalam 2K jugak.. Hurmm... Bwk p UK cari barang yg durable sket eg leather bags.. Or sturdy boots kut.. Souvenior coklat je la kut.. Or coins.. Mahal nak beli keychain kat sana.. Duit tarak maa...




Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment