Tuesday, August 2, 2011

Posa 2: Scrambled Egg dgn Filamen Ketam

Kira ok la tu kan.. Aku ingat tak nak p bazar ramadhan langsung.. Nak masak jek aci tak.. Lantak la if guna barang2 instant pun hahahaha..

Cam esok kalu rajin g Giant cari ayam.. Yogurt ngan tandori paste.. Sodap jugak tu.. Else.. Rempah sop ketam boleh campur telor and soun.. Else sup masam manis kan.. Hahahaha.. Banyak dah tu pastu start try goreng ikan la..

Dah le aku beli olive virgin oil plak tu kehkehkeh :) .. Semangat tul..

I am hoping I can teruskan benda ni after posa pun.. Kalu menjadi it is not impossible aku gain weight yg sihat..

Bukan apa.. Masa p Wakaf Che Yeh ari tu aku tersepak batu.. Kira teruk jugak la.. Sampai skrg aku takut nak final sembahyang duduk tu tegakkan kaki tu kebetulan kena kaki kanan.. Time tu aku bersyukur takde kencing manis.. If not, horror.. Nauzubillah..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment