Tuesday, August 17, 2010

Thyroxine Levelku..

Semalam g HSNZ.. lama dah lewat appointmemt tgk my result darah hari tu.. dalam 2 bulan lebih.. nak wat camana dah bzs gilos terpaksa la...

Anyway... pegi la pagi2 lepas hantar Haikal kat pengasuh pkl 730.. confident jek org takde bulan posa.. rupa2nye lagi ramai kat kaunter pendaftaran.. beratur2 dapat ni. 126 .. skrg dlm 30+++.. huhuhuuu.. berjanggut menunggu.. ingat mesti lewat biasanya kalu dulu2 dalam 4 jam la semua proses.. dalam hati betuika gini kata nak di new systemised...

Anyway dalam lebih stengah jam menunggu.. g kat SOPD.. ingat lama la.. pleasently surprised.. dalam 20 mins dah dipanggil (usu. an hour plus okey)... g jumpa Dr.. result darah plak.. nurse bawak membebell2 la plak kata kena datang cepat etc etc.. bengang jek aku.. gini ke attitude.. nasib aku govt servis.. aku blast balik.. takde org bgtau aku pun dah 2 kali wat camtu.. nasib dia kendur kalu idak aku mintak no dah buat complen nanti.. terbayang kalu aku org kampung.. uishh sedap raging la dia ni.. aku rasa pun nurse tu sedar I'm not intimidated.. and bahaya if dia tak kenduur...

Anyway.. seems my result dalam 3 months ago dah borderline low.. rasa tu la pasal aku makin fat ni..agaknye by now dah low giler.. aku pun asyik termiss makan obat jek.. pasni by hook or by crook aku akan pastikan makan obat.. I need to love myself first.. iaitu jjaga la my diri..

No comments:

Post a Comment