Sunday, August 29, 2010

Jamu Mak Dara & Kitaran Haid 2

Hmmm inngat tak aku g Indon ari tu g beli Jamu Kempis Perut dan Pelansingan Badan Mariza kat Mangga dua tu??? Hmmm mmg ok la jamu Mariza tu skrg ni pakai baju2 takde le tersekat kat perut dah my pinggang tu.. slalu kalu bukak kain waktu petang.. ade le garis merah kat waistline.. so skrg pakai loose jek.. selesa jekkk....

Namun gitu nampak sangat dari segi period time aku makan JMD ngan Mariza.. ari tu lancar jek period kan.. 5 days full.. period keluar lancar .. siap ari ke 5 nak masuk 6 abis claer clean terus...

Ni cz aku makan Mariza.. period start pertama till masuk ke 4.. just brownish jek kuar.. ke 4 baru merah banyak.. rasa end mesti koko banyak gak ni.. huhuhuhu rugila posa aku nanti.. mesti 7-8 hari gak nih vs 5 days before...

Hmm tp takpe jamu Mariza pun nak abis gak ni aku rasa.. maybe in a month.. aku pun ingat nak utilise kelebihan posa ngan diet ni.. nk posa ganti and sunat 6 time Syawal nanti.. pas abis Mariza nak start JMD balik..

No comments:

Post a Comment