Monday, August 23, 2010

Puasa ke 14.. & Jamu Mariza..

Wahhh diam tak diam dah puasa ke 14 dahhh... cepat masa berlalu... zaman kanak2 nk puasa abis cepat2 nak raya cepat tapi dah dewasa ni tak rasa sangat.. lagi nak lambat ada la cz aku boleh diet (hehehe.. puasala masa berkesan untuk diet)...

Think pas ni aku kena puasa Isnin dan Khamis... yg menguatkan semangat is taht kalu aku x makan ... aku boleh main bejeweled blitz.. on the other hand bagus gakk.. maybe i should stop having lunch after this..

Hmm aku rasa jamu Mariza tu menjadik la.. next time g Indon nanti aku nak g beli lagi.. perut mmg still kembang but dah menyusut sket.. berat pun x over sangat la... baju dah rasa longgar sket dah.. ni tgh pakai baju kurung biru... slalu kain dia ketat sangat.. hari tu dah x leh pakai dah... ari ni ketat gak tapi takde le sampai sesak nafas.. menjadik kut...

Anyway.. aim aku nk abiskan jamu Mariza tu.. dah abis nak makan Jamu Mak Dara balik.. rasa Mariza power lg dari JMD.. tapi JMD lagi berkesan dan terbukti dengan piawaian KKM...

No comments:

Post a Comment