Sunday, December 20, 2009

Wacoal Crosswalker

Last weekend g KL actually.. Jusco One Utama tolong perabiskan kupon hubby dapat free sempena 10 years keja company dia dapat RM1000 FOC.. seperti biasa .. beli la kasut.. beg.. mainan kimi and haikal... hubby punya shirts etc...

Lebihan dia nak bagi la additional RM160 lepas belanja tak ingat tu... ntahle saya pun tatau nak beli apa cz kasut dan handbag dah beli (dapat 50-70% diskaun plak tu time2 Xmas sales ni).. alang2 teringin la nak try bra mahal.. Wacoal.. esp my older sis suka pakai tu.. selesa katanya.. slalu saya beli Giant ke... or at least Triump ke.. Hana ke.. dan ade kupon ni try la bra RM53 selai..

Anyway.. lepas try2 bra tu ternampak la seluar ni... Crosstrainer... claim tu boleh turunkan berat badan bila pakai (which I really need ni..) nampak selesa jek cz lembut.. baca pamplet dia.. technology jepun.. macam bila jalan je akan bakar lebih calori cz urutan kain dia ngan tension kain dia tu.. harga RM299.90.. yeeps... lagi seposen nak RM300.00

Saya beli la cz memang niat nak beli seluar diet pun... yg dulu saya beli set Elken Corpsdereve pun dah dekat RM2000.00... tak pakai2 so RM300 technology Jepun ni cam reasonable la...



http://www.wacoalholdings.jp/ir_e/pdf/2009e06.pdf.. LINK!

Today la first time saya pakai.. nak pakai challenge gak cz ketat kan tapi lagi senang dari Corspdereve tu.. tapi actually selesa la jugak.. tak ketat sangat.. semangat skit saya nak jalan2 cz dia rekemen 5,000 steps per day untuk bantu dapatkan berat badan ideal.. ayoyo.. lunch kena p beli gerai jauh skit la.. naik tangga g pejabat ngan rajin2 g amik air putih (at least 5 times per office hour).. bagus gak cz cam 2 in 1 la.. esp. niat aku nak tambah minum air putih at least 8 glass per day tak tercapai lagi ni kuikuikui :P

No comments:

Post a Comment