Tuesday, March 7, 2017

Review Maajun Anggun Bistari MAB Day 1

Saja je nk post content. Saja nk refer lepas ni.

Ok semlm beli MAB. COD je. Alhamdulillah.. skrg semuanya mudah.

Saja nk try MAB cz makan pil perancang lama sangat rasa tak sedap plok. Hannah pun dah 5 tahun so Mmg dekat 5 tahun la makan pil. Rasa macam memudaratkan tubuh je.

So semlm pil 5 start makan MAB ganti pil. Bau herba la.. Sib aku ni jenis no problem telan apa apa pun. Ok so telan.

Apa kesan ek.

Aku rasa ada kesan pemulihan kut kat aku. Skrg ni tgh sakit kepala sebenarnya and tekak Mmg sakit tekak. Rasa dia panas sket so kena minum air ekstra macam disarankan 2 liter. Adeh aku plak mmg kurang minum air. So beli la air ada jawa buat pelega tekak jab.

Badan pun rasa panas sket. At least masaalah aku sejuk kaki ni macam akan diatasi.

Hehe.. So ni la review first day. If ada anything akak update. Esp dah beli 3 botol ala 3 bulan. Cheap je rm21 sebotol. Nampak mcm banyak khasiat. If anything.. akak update lagi.

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Hi assalam..so, now dah tahun 2020..masih on planning ke? Okey tak? Sy masih survay lg ni...mohon pencerahan

    ReplyDelete