Monday, February 6, 2012

82.8kg @ 6 Feb 2012.. 7 Weeks Preggies & Starting Pre Natal Yoga Pilates

Hehe.. Panjang tajuk.. Soooo.. Aku beli a new dvd player dah.. Ingat nk jimat guna Maybank treatpoints, but dia terover canggih ploks... HDMI cable.. Aku nyer tv guna yg biasa2 tu..

Anyway, dgn semangat berkobar2 aku pun p la Giant beli dvd baru.. Tak mahal pun brand LG RM129.. Dulu aku beli brand unknown pun dah mahal sket than nih aku rasa.. Tu la kan.. E&E mmg gilos cheap nowadays..

Anyway, I also bought some dvds la.. Ingat nk start today.. Bukan apa, dh mengah naik tangga ma.. Mmg aku not fit... Camna la nak push baby nanti so that's why aku aim nak built stamina..

Pasni, if Allah grant me a gegirl, I also need to be fit and healthy.. No longer a slob ma.. Insyaallahhhhh...

No comments:

Post a Comment