Thursday, February 16, 2012

8 Weeks @ 81.9 kg

Dunno la skrg my weight fluctuate agak wildly la jugak.. But x kisahla cz pregnant I shouldn't diet pun. Juz alahan kali ni banyak la jugak. Aku memilih makan skrg, banyak yg x lalu.. Slalu nak variation of food only.

Definitely if dikurniakan Allah nak baby girl this time. Aim also lepas baby nak turn new leaf on healthy living. Nak makanan berkhasiat n tak banyak sangat.

Okla jugak alahan ni ensure aku makan healthily skit n portion yg betui. Tu pun aku start jugak exercising siap beli a dvd from US tru ebay hehehe.. Semangat2..

Bila tgk2 balik dulu pun weight aku dalam 80+ masa pregnant Haikal tapi tu la rasa masa tu cergas sket, skrg ni asyik nak tidoooo jek.. Cepat la jugak aku rasa bulan Sept ni lepas bulan puasa nak deliver. Aku ingat nak ensure lawatan kilang 50 aku tu tercapai.. This month pun aku rasa dalam 9 kut.. Ok la tu at least within budget..

Then bebudak audit dalam 18.. So jadinya 27.. Ade lagi 23.. Well, nampak achievable la pulak kan.. Aku rasa nak buat cepat kut.. Nanti bulan 3 nanti p lawat2 lagi.. Hurmm.. At least aku rasa by Jun tu if I can get 40 pun ok.. Hurmmm tgkla camana.. Kena start pergi dalam KT la pulak..

Tu la melalut2 mesti p hal kerja .. Hahahaha.. Nak wat camano, workoholic, nak keja KPI punya pasal. At least media aku boleh aim for event KB nih.. Dah abih dah .. Profile nanti jek aku kena baiki sket.. Hurmmm seems like semua kerja aku dah cover..

Just naik pangkat lagi x tau, under SBPA susah lagi la.. Semlm borak2 ngan budak HR tu cam susah jek. Cam SSM la memula ganas jek syllabus but as time passes, jadi ok sket. Hurmm..

Tu la aku kena fight for 48 gak.. Pastu if things settle down lepas PRU ke boleh la aku start thinking about Phd plak.. Hurmmm...

No comments:

Post a Comment