Wednesday, July 6, 2011

Posa Ganti Last Yippeee :)

Hehe.. alhamdulillahh.. in 4 hours abisla posa yang wajib aku ganti.. alhamdulillah.. juz maybe aku kena wat posa sunat la at least ahad and rabu.. main pint sebab nak ambik keberkatan la.. also maybe jugak malam 2 tu ade posa.. I will try la posa sunat at least twice per week.. agak seimbang sket food intake tu..

Better sket cz aku asyik terskip jek nak bersahur aka tido sedap lagi.. ahaks.. nak wat camana kan... main point is so that perut aku ni terbiasa kosong.. if not.. kalu ada jek benda mmg nak disumbatkan jek.. aku ingat malam aku kena biasakan makan roti jek no more nasik..

So.. cam alang2 nasik once per day.. dah le gas pun buat hal.. mcm tak lekat jek.. wondered gak aku ni... if not baru jek nak wat culinary punya exploration..

No comments:

Post a Comment