Wednesday, July 6, 2011

Love Yourself Love Your Body

Lama dah aku dgr mantra ni but tak berapa paham..

Sebenarnya dia suruh kena sayangkan diri kita dgn menjaga tubuh kita - tu termasukla kesihatan kita..

Hurmm to mmg aku neglect sket la cz aku ni jenis kalu stress ke suka ke.. Mesti nak makan hahahaha.. Bad Ojah..

Ni pun kira better cz pagi2 aku minum Rxlite pastu makan biskut Jacobs 2 keping.. Ok la rasa..

My main masaalah aku ni ade thyroid problem so my mentaliti banyak ding dong pasal tyroid ni menggemukkan aku..

Tapi I like Rxlite cz aku suka Milo so dia optimal sebagai pengganti Milo.. Tadi surf internet pun tgk ade cara makan masa posa but aku taknak membazir kut.. Rasa aku nak abiskan deBella aku tu dulu..

Pastu kalu beli pun aku maintain jek Rxlite je la kut.. Insyaallah.. Cz tu jek yg aku rasa x boring untuk diamalkan..
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment