Saturday, April 17, 2010

Aku Debab...

Hmm ni gambar saya minggu lepas.. kat kelas .. dok main Zuma...

Makin debab kan.. mmg patut sy upload kat sini.. sebab nya dah makin acap sy tak puas hati gambar saya yg disnapkan org lain.. malu.. agaknye tu la my FB pun boh gambo baby.. nak boh gambar sendiri mmg tak akan.. debab sesangat...

Hopefully gambar ni motivate saya untuk restart diet balik..

Skrg ni memang sangat kantoi cz dah bulan2 terakhir my EMBA.. saya kalu stress mkn suka makan jajan so skrg ni lagi 1.5 bulan nak abis ni memang indulge la.. tapi reaaly. I should take care of myself.. besides skrg ramai org mati sebab terlebih makan.. ;(

Hmm... rasanye skrg what I need to do is puasa sunat isnin & khamis.. sebabnya kalu tetiba ade acara rasmi I can ponteng.. lagila cz posa yg kena ganti last year 1 day jek.. tu pun sebab kena minum air gula masa buat blood sugar test ngandung Haikal tu...

Ingat selain Herbalife.. mau jugak try Jamu Mak Dara.. mana la tau boleh baiki my alignment balik ke.. huhuhuu...

Hope abis Master end May ni.. I'll start dieting.. try Carbo free Atkin diets lagi.. dah le dah ade Xenical.. dulu umor 26/7.. turun gak 10kg buat Atkins & makan Xenical...

Lepas EMBA ni.. every week I will post gambo timbang.. Wish me luck..

No comments:

Post a Comment