Sunday, April 17, 2016

1st Time Minum GC Tea

Haha.. patut dah upload seminggu lalu nak test my Leagoo tu, but fail.. but takpa la aku retype balik cz the gist is there hehe :)

Testing2.. Kali ni try upload from my Leagoo Alfa 4.. hehe.. dah biasa dengan Samsung J7 gedabak... kecikla plak Leagoo ni.. kurang terrer nak menaip.

Hari ni full day berbengkel... so no Atkinsla.. Siap kambing golek black pepper lagi for tea. Perghh kebaboom..

Anyway.. hi time for GC Tea .. ok.. packaging dia bagi aku standard jugak.. ada classs... and for RM150 for full box.. ada 60 uncang tu.. bagi aku yang dah menerai banyak benda .. quite berbaloi la I would say. Baca satu uncang boleh rendam sampai 3 kali gitu.. sampai tawar. Memula bau.. dari deria hidung aku la... bau sket sket macam teh orang kampong sket.

 
My first cup GC Tea :)

Bila minum.. dia kata better suam or panas. Lepas my first try tu, aku siap2 bancuh dalam flask terus. Ada flask kecik jek beli kat Mr. DIY dalam RM13.90 gitu... slalu aku buat... bancuh breakfast time .. minum til lunch... then pkl 2.. minum til nak balik kerja.. then... minum malam lagi semug macam dalam gambar tu. Kalau nak senang.. beli jek flask saiz besar and minum tru out the day. Aku pun might do that la.. senang sket minum banyak skali gus tambah quota air and cairkan lemak2 kat badan tu.

Bila first bancuh.. manis.. mesti sebab ada elemen stevia tu. Atkiners dun worry ok.. stevia tu bukan gula so dia mmg boleh aka halal-atkins. Lain-lain rasa mcm standard tea biasa. Then yg bancuhan ke 2 dah kurang sket manis dia.. yg ke 3 lagila...

Aku tengok testimony.. ada yg tak berdiet bagai boleh turun 5 kg minum GC Tea jek.. ni apa lagi yg berAtkins kan. Macam akak pulak banyak godaan... ada meeting la.. bengkel la.. buat pulak kat hotel. Buffet tak makan rugi la pulak kan hahaha.. sib ada GC Tea.

Bagi akak.. GC Tea ni ada kesan laxative jugak bagi akak la.. senang membuang. Sedap je rasa badan. Bukan apa.. dengan umur yg makin meningkat .. badan makin membesar ni.. kena ringan2kan badan.. for kesihatan .. and juga ibadat kan.. ni nak bangun masa sujud etc pun macam patah pinggang.. camano tuh hehe...

Progress apa pun akak update nanti ya... if nak try, jomla wassap 013 - 9511981.. akak dah jadi agen ni or terus order pun takpe hehe :)

No comments:

Post a Comment