Wednesday, May 7, 2014

Khamis - a day to weekend..

Huhuhu thruthfully mmg aku kena kuatkan berdiat.. ni every week sempat 3.5 hari jek clean DA.. baru jek ketosis nak on .. kansel balik...

Cam timbang hari Ahad lepas dinner dengan kawan.. 84.8 kg.. sempat berclean diet 3 days.. pagi tadi timbang 82.0 kg.. kan ke bagus if I can maintain? Senang jek nak at least 77 kg la time aku balik from pantang aritu..  Hurmm.. tu la kalau orang betui2 buat pantang makan bakar stim etc tu.. no wonder cepat turun.. if ade rezeki my baby Hannah tu jadi mak orang pulak.. I will insyaallah pantangkan dia dengan 100% insyaallah..

Ni dah day 4.. ketosis dah start in rasanya.. ni aku kena sakit batuk so mmg makan ubat batuk bergula n tak consistent minum the 3 litres. Next week plak cuti n outstation.. lagila makan.. jz perhaps aku kena start berexercise la plak...

Hurmm, yang pasti posa nanti I wanna do all out, paling cokia pun 7X mesti aku dapatkan insyaallah.. Rasa diet Atkins nih memang menjadik.. jz make it consistent jek.

Pasni pun aku nak jaga lepas retire pun.. nak berat no more that 65kg.. gaya hidup sihat ka.. exercise ka.. pemakanan ke.. need to do it.

No comments:

Post a Comment