Tuesday, July 27, 2010

Jamu Mak Dara - Day 1

Hmmmm.. hari ni 1st day makan jamu mak dara.. kapsul dia mmg cam jamu2 lain but nampak cam maybe ramuan dia segar sket.. ok la, lepas makan burp pun rasa ramuan daun2 tu naik.. bau daun ubat hehehe...

Sebab aku kena makan tyroid and ade baby nih.. jadi bangun.. dalam pkl 7.. makan thyroxin tu.. sampai opis dalam 8.30 makan JMD tu.. pastu tunggu sejam makan la breakfast.. hari ni indulge sket.. makan kuih kapit usually aku minum ceral drinks jek... maybe this time aku kena beli lagi oat drink tu.. alang2 kan.. better bersih my veins etc..

Kebaikan JMD berbanding Herbalife
- xyah prepare anything.. convenient la ngan aku yg ade baby nih..
- xde le berpantang sangat
- kurang sket air berbanding HErbalife

... Hmm.. aku ade baca gak dia kata yg kena try sebulan dulu pastu tgk 3 bulan.. kalu takde pepe try lagi.. agak half posa nanti kena JDM nagn Herbalife..

Herbalife mmg aku niat bulan posa and time Syawal (posa ganti ngan sunat) .. aim nak at least jadi 75 balik (skrg dah 82 you.. ishkkk).. tu mmg okla.. eventho a bit positive.. cam tak lojik jugak in 2 months turun 7 kgs?? tu ade le dalam a kilo a weekk.. huhuhu tengok jekler..

No comments:

Post a Comment