Saturday, August 22, 2009

Puasa Ke Dua

Hmmm... tup tup dah posa ke dua.. pastu ke 3 .. 4.. 5.. 6... tup2 raya hehehe... skrg dah jadi org besar ni nak posa tak risau sangat but nak menggemukkan posa tu dengan amalan2 berkat tu yang problem...

Tahun ni Jemang join berbuka posa sama2 .. kesian member hahaha.. berposa di perantauan .. yekla.. slalu melepak jek kat umah posa skrg kena study PTPL ni kena la bukak posa sama aku.. which is bagus gak cz dengan perutku yg makin membesar ni malas la nak g bazar ramadhan... so abah dah bagi dia bajet RM60.. aku tambah lagi RM60 lagi weekly untuk 4 hari makan i.e. RM15 for kitorang 2 orang campur sahur.. rasa boleh kut, silap2 dia boleh simpan RM60 abah tu...

Hmm.. skrg pun aku dah 34 weeks pregnant... alhamdulillah cam Kimi, baby pun mcm bagi aku can posa full.. just aku kena ensure makan ubat on time la.. pagi2 makan that Thyrosit and malam ensure makan vitamin baby and calcium... hubby kata kalu dok larat buka posa but I think I can managed kut....

Hmm... insyaallah posa tahun ni penuh la lagi aminnnn.... cz baby only expected to be delivered after Raya aka 10.10.09... but tgkla dulu nanti nak p lagi klinik pakar see how, I bet they will give new date by then esp takut kena ceaser lagi ni huhuhuu..

No comments:

Post a Comment